نوشته شده توسط : نیکنام

هتل شرایتون وویاگر آنتالیا

هتل شرایتون وویاگر آنتالیا 5 ستاره در نزدیکی ساحل کونیالتی در قلب آنتالیا قرار دارد.این هتل تنها ۱۸ کیلومتر تا فرودگاه این شهر فاصله دارد. موقعیت جغرافیایی بسیار عالی هتل امکان دسترسی به مراکز خرید و مکان های گردشگری و تفریحی شهر را آسان کرده است طوری که برای رفتن به موزه آنتالیا تنها ۱۰ دقیقه باید پیاده روی کرد.

امکانات اتاقها:

هتل شرایتون وویاگر آنتالیا دارای اتاق های لوکس استاندارد،سوئیت واتاق ویژه معلولین و همچنین سوئیت مخصوص تازه عروس می باشد که همگی مجهز به صندوق امانات ،سرویس حمام،سشوار،تلویزیون،تلفن،سیستم حرارتی وبرودتی وبالکن می باشد.در بالکن اتاقها می توانید چشم انداز زیبایی از باغ ودریا را مشاهده کنید. امکانات گسترده و درجه یک هتل با کمک نیروهای خدماتی و کاربلد ، به بهترین شکل به گردشگران تور آنتالیا ارائه می شود.

امکانات هتل شرایتون وویاگر آنتالیا:

 

امکانات تفریحی هتل شرایتون وویاگر شامل مرکز سلامت و آب گرم ، حمام ترکی ، مرکز تناسب اندام پیشرفته که مشرف به استخر بوده و زیر نظر متخصص این رشته می باشد ، استخرهایی متعدد ، زمین تنیس ، سونا و جکوزی می باشد همچنین فاصله هتل تا پلاژ عمومی کمتر از ۳۰۰ متر می باشد. 

هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان وگردشگران تورانتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید. 

 مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95 

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95 

 





:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل شرایتون وویاگر آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: